Adakah Anda Rasa Bahawa Hati Anda Akan Berhenti Beating Melainkan Anda Pastikan Manjun?

Adakah Anda Rasa Bahawa Hati Anda Akan Berhenti Beating Melainkan Anda Pastikan Manjun?

Orang mendapatkan sangat bimbang tentang apa-apa gejala jantung yang berkaitan. Ada yang mempunyai tanda-tanda yang paling aneh. Dan kemudian anda tergesa-gesa pergi ke doktor untuk membuat pemeriksaan keluar, hanya untuk dibiarkan perasaan bodoh. Kerana GP tidak pernah mendengar gejala tertentu anda, jadi meletakkan masalah ini kembali kepada anda - anda membayangkan ia, kata mereka.

Anda tahu yang berbeza. Anda tahu anda tidak membayangkan ia. Anda tahu anda tidak benar-benar akan gila. Dan saya bersetuju sepenuhnya dengan anda. Hanya anda tahu sensasi anda. Hanya anda tepat boleh menggambarkan mereka. Sebab anda diejek, adalah kerana ubat tidak mempunyai digunakan untuk individu, peribadi, tanda-tanda yang unik. Perubatan meletakkan semua orang ke dalam kotak, yang kemudian semua dirawat yang sama. Tetapi tidak orang, tidak juga haiwan adalah semua yang sama. Malah setiap individu unik hanya itu. Unik. Dengan gejala gambar bersama anda sendiri.

Homeopati, di sisi lain, LOVE gejala-gejala yang aneh. Kami berkembang maju pada mereka. Kerana quirkier mereka, ubat-ubatan yang lebih sedikit akan mempunyai gejala itu, jadi lebih mudah kehidupan kita dalam mencari ubat yang paling sesuai. Itulah masalah kami. Kami mempunyai ubat yang begitu banyak, ia boleh menjadi sukar untuk melihat yang terbaik. Terutamanya jika anda tidak boleh menghuraikan gejala-gejala anda dengan baik. Ubat Gelsemium homeopati mempunyai sensasi 'berasa jantung akan berhenti berdenyut, menyebabkan dia / dia untuk melompat' dan 'takut jantung akan berhenti kecuali s / dia bergerak di sekitar'.

Ini adalah ubat yang hebat untuk flu, untuk penyakit yang bermula selepas ketakutan dan untuk kebimbangan jangkaan. Jadi, jika gejala ini salah satu yang unik seolah-olah sesuai dengan gambar, maka Gelsemium mungkin untuk menyembuhkan masalah ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar