Cirit-birit Boleh Ada Punca emosi

Cirit-birit Boleh Ada Punca emosi

Cirit-birit telah menyebabkan ramai. Mereka boleh dari ketidakseimbangan pencernaan, seperti keracunan makanan. Atau ia boleh menjadi lebih emosi, seperti selepas ketakutan.

Saya pernah memanggil untuk merawat cirit-birit pada kuda. Seperti yang saya telah cuba untuk mengesan asal-usul ini (iaitu bagaimana pakar homeopati bekerja), orang dia teringat bahawa ia telah bermula selepas satu acara yang sangat menakutkan untuk kuda ini. Biasanya, dia telah diterima baik oleh kuda 'bos', tetapi hari itu dia kited di dalam yang baru, permaidani merah jambu.

Tiada apa yang berlaku sehingga dia berbaring.

The mare 'bos' mungkin fikir dia penceroboh sambil bergemuruh sehingga kuda tunduk sekarang takut. Walaupun tiada kecederaan fizikal telah dilakukan, kuda yang dominan tersergam lebih kuda sekarang sujud, yang seolah-olah memberi beliau memberitahu yang baik dahulu sebelum yang sesat. Kuda tunduk telah jelas trauma dengan kejadian ini, kerana itu adalah apabila masalah itu bermula. Sebab itu aku memberikannya dos beberapa ubat Gelsemium homeopati. Ini dengan cepat diselesaikan segala-galanya.

Ini ubat homeopati tidak hanya baik untuk penyakit dari ketakutan. Ia juga merupakan ubat yang besar, dan lebih dikenali, kerana keupayaannya untuk merawat penyakit dari menjangkakan acara yang akan datang. Tanda-tanda biasa ini boleh menggeletar, lawatan kerap ke tandas untuk sama ada air kencing atau najis atau yang beku, yang lumpuh atau kebas a.

Berapa ramai orang yang mengalami ini? Ia bukan sahaja terhad kepada penghibur profesional. Manusia purata anda atau binatang boleh mengalami peristiwa-peristiwa kecil seperti pertunjukan, persembahan atau peperiksaan. Anda mungkin mengalami insomnia malam sebelum, atau cirit-birit. Anda perlu melihat gejala gambar keseluruhan ubat ini, yang hampir sama tanda-tanda anda untuk ia berfungsi dengan baik untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar