Menyelesaikan Seram sejuk Yang Run Up dan Down Your Back

Menyelesaikan Seram sejuk Yang Run Up dan Down Your Back

Seram sejuk biasanya mengiringi flushes haba. Mereka biasanya ganti dengan satu sama lain. Tetapi kadang-kadang anda boleh memilikinya dengan sendiri. Tanda-tanda biasa ubat homeopati tertentu adalah 'seram sejuk yang berjalan atas dan ke bawah belakang anda.

Ini biasanya dikaitkan dengan demam, seperti selesema. Tetapi ia juga boleh dikaitkan dengan gejala gambar kolektif selepas anda telah trauma dengan ketakutan. Atau ia boleh menjadi akibat daripada kebimbangan jangkaan, seperti peringkat ketakutan.

Ia akan menjadi satu gejala dalam gejala gambaran keseluruhan.

Ubat Gelsemium homeopati mempunyai gejala itu. Jadi mari kita lihat tanda-tanda dasar yang kukuh yang lain:

cirit-birit
kerap membuang air kecil
menggeletar
berat - sering kepala atau kelopak mata anda
kebas atau perasaan lumpuh
keletihan yang besar atau kelemahan
Sebahagian daripada tanda-tanda yang mudah untuk melihat dalam seseorang yang mengalami peringkat ketakutan. Atau flu. Walaupun anda tidak perlu semua gejala-gejala ini untuk Gelsemium untuk bekerja untuk anda, anda perlu berasa bahawa 'gambar' gejala anda sepadan dengan ubat ini. Ini sering terbaik tiba di hampir sama sekurang-kurangnya tiga daripada gejala-gejala anda kepada orang-ubat saya.

Jadi jika anda mempunyai sensasi seram sejuk yang berjalan atas dan ke bawah anda kembali, dengan dua lagi tanda-tanda kuat anda yang sepadan dengan orang lain dalam senarai di atas, maka Gelsemium perlu melakukan perkara-perkara hebat untuk anda.

Cadangan dos akan diberikan kepada botol, tetapi sebagai panduan mengambil satu dos yang 6c atau 30c setiap 15 minit atau lebih untuk empat dos. Jika ia membantu, kemudian terus pergi, seperti yang dikehendaki. Jika tiada apa yang berlaku, maka anda perlu melihat yang lain, ubat-ubatan yang lebih sesuai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar