Seorang Ketua berat boleh menunjukkan Medicine Baik untuk menyelesaikannya

Seorang Ketua berat boleh menunjukkan Medicine Baik untuk menyelesaikannya

Jika anda mempunyai kepala berat, ia mungkin satu gejala yang baik kuat tama yang menunjukkan ubat homeopati tertentu. Tetapi sebelum kita pergi ke sana, mari kita lihat beberapa sebab-sebab biasa yang telah menyebabkan keadaan ini di tempat pertama.

Bersama-sama dengan gejala-gejala lain anda yang unik dan peribadi, ia mungkin berlaku dari pertarungan selesema, selepas peristiwa menakutkan atau sebelum pertunangan penting atau prestasi. Ia hanya satu gejala di lautan gejala yang pakar homeopati panggil 'penyakit dari' - sebagai contoh, satu penyakit dari ketakutan boleh menjadi cirit-birit. Sesuatu yang menyakiti dari selesema boleh menjadi kepala berat.

Jika mana-mana syarat-syarat ini berdering benar untuk anda, maka ubat homeopati yang berikut mungkin akan sama sekali menyelesaikan semua gejala anda.

The keynotes kuat Gelsemium ialah:

berat, sering kepala atau kelopak mata anda
lumpuh atau mati rasa
keletihan atau kelemahan
thirstlessness yang
menggeletar tangan atau kaki anda
kesejukan berjalan atas dan ke bawah belakang anda
cirit-birit
Ini koleksi gejala boleh melihat sangat banyak seperti pertarungan biasa selesema. Ia juga boleh kelihatan seperti satu kes yang melampau peringkat ketakutan. Kerana ia boleh untuk keadaan selepas gangguan tekanan trauma. Label adalah penting apabila anda memilih ubat homeopati. Apa yang penting ialah gejala yang unik. Jadi bersenam mengapa anda mempunyai kepala berat - contohnya selesema atau menjangkakan persembahan.

Kemudian membuat senarai pendek semua gejala yang berhubungan dengan itu - kedua-dua kuat dan lebih halus. Kemudian silang rujukan mereka dengan ubat ini dan lihat jika anda boleh melihat perlawanan yang kuat untuk sekurang-kurangnya tiga daripada gejala. Jika anda boleh, kemudian mengharapkan hasil yang hebat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar