Crystal Therapy Made Mudah - Batu Chakra

Crystal Therapy Made Mudah - Batu Chakra

Berikut adalah senarai 7 chakra utama dan warna mereka yang berkaitan:

Chakra 1 - ROOT ini

Warna utama merah, warna-warna lain yang berkaitan dengan Chakra Root berwarna coklat hitam, dan kelabu.

Batu permata seperti Garnet atau Onyx, Red Jasper

Chakra 2 - Tentera Laut

Warna utama adalah oren, yang lain adalah semua pelbagai warna oren.

Batu permata seperti Carnelian oren Zincite

Chakra 3 - The Solar Plexus

Warna utama kuning, yang lain adalah pelbagai warna kuning.

Batu permata seperti Citrine, Yellow Sapphire, topaz kuning

Chakra 4 - Hati

Warna utama adalah hijau dan warna hijau, warna sekunder adalah merah jambu.

Batu permata likeRose kuarza atau Green Tourmaline atau aventurine

Chakra 5 - Tekak ini

Warna utama adalah biru muda seperti aqua atau biru, warna sekunder pelbagai warna blues lebih ringan.

Batu permata likeTurquoise atau Blue Lace Agate

Chakra 6 - Mata ketiga (dahi)

Warna utama adalah warna biru atau pelbagai gelap biru gelap.

Batu permata seperti Lapis Lazuli atau Sodalite

Chakra 7 - The Crown

Warna utama adalah ungu, warna-warna sekunder adalah warna ungu dan tidak berwarna (yang jelas) atau putih.

Batu permata seperti kecubung atau Clear Quartz

MEMILIH KRISTAL ANDA

Kristal asas dan batu

Botswana Agate di atas adalah batu yang baik untuk tenaga badan aura. Ia menggalakkan cinta abadi dan membantu membersihkan badan daripada toksin. Ia juga boleh mengangkat kemurungan dan tekanan.

Sehingga anda berasa selesa bekerja dengan kristal, anda boleh memilih untuk bekerja dengan fasilitator penyembuhan. Orang ini tidak mempunyai kuasa selain keupayaan untuk berhubung dengan dan menghantar tenaga penyembuhan. Kemahiran mereka dikuatkan dengan maklumat dan kemahiran yang diperolehi melalui kajian dan amalan.

Healing tidak pernah dicapai dengan mengambil pendekatan pasif. Salah satu keperluan untuk mempunyai keinginan yang kuat untuk menjadi baik. Sering kali langkah pertama adalah untuk mengiktiraf dan melenyapkan apa yang memberi kita kesihatan yang merosot ataupun ketidakseimbangan.

Kesejahteraan bermakna bukan sahaja kesihatan fizikal, tetapi juga kesihatan rohani, emosi dan mental. Seseorang tidak boleh dipaksa untuk menukar atau sembuh. Penyembuh A membantu orang yang bermasalah atau sakit dengan menghubungkan mereka dengan unsur-unsur yang mewujudkan keharmonian, penyembuhan dan evolusi rohani. Ia kemudian menjadi tanggungjawab orang yang melangkah ke pinggan.

Kristal mempunyai struktur yang unik dan tenaga. Mereka memegang getaran dan cahaya yang boleh menyebabkan kesan penalaan garpu. Kristal dan batu memberikan kita cara untuk retune diri kita sendiri. Anda mungkin ingin mendapatkan satu atau lebih kristal yang mewakili kawasan-kawasan yang telah ditetapkan penyembuhan peribadi anda. Kebanyakan orang mempunyai tujuan tertentu dalam fikiran apabila mereka mengambil langkah ke hadapan untuk membuat pembelian. Perlu diingat, tidak semua orang bertindak balas dengan cara yang sama apabila terdedah kepada kristal. Jika anda tidak pasti di mana untuk memulakan, tertentu "kristal asas" boleh membantu memudahkan keputusan anda. Yang paling penting, kita kaji apa yang kriteria yang paling penting apabila memilih รข kristal "EUR perlawanan getaran hati-Mu.

Dalam tiga langkah program terapi kristal anda, dan juga selepas itu, frekuensi getaran anda sendiri akan berbeza-beza sepanjang hari dan anda akan mengalami tinggi dan rendah. Mungkin bos anda datang ke pejabat anda dan mengucapkan tahniah kepada anda untuk kerja tertentu yang anda lakukan dengan baik. Dan ada anda duduk, tersenyum ke luar tingkap, mengasihi dunia ini untuk mengiktiraf anda dan getaran anda berada di luar carta. Itu adalah sebelum bank dipanggil untuk mengatakan akaun anda adalah terlebih keluar dan sebelum anda tahu remaja anda telah ditangkap mencuri. Sekarang ini tekanan sebenar dan kekerapan anda adalah yang paling mungkin di peringkat bawah tanah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar